MEM Bayrampaşa Mesleki Eğitim Merkezi

Tarih: 19.12.12 Kategori: , , Yorum:

MEM Bayrampaşa Mesleki Eğitim Merkezi


İstanbul Mesleki Eğitim Merkezleri, Bayrampaşa Ali Ülker Mesleki Eğitim Merkezi İletişim:
Adres: Cevatpaşa Mahallesi Kafkas Sokak No: 7 Bayrampaşa İstanbul
Telefon: 0 212 618 00 89

Bayrampaşa Ali Ülker Mesleki Eğitim Merkezinde, Kalfalık Belgesi, Ustalık Belgesi, Usta Öğreticilik Belgesi, İşyeri Açma Belgesi, Denklik Yolu İle Belge Alınabilir.


Kalfalık Belgesi, Denklik Yoluyla Yada Mesleki Eğitim Merkezinde Eğitim Alarak Alınabilir.
İşyeri Açabilmek İçin Ustalık Belgesi Almak Şarttır. Kalfalık Belgesi Olanlar Ustalık Meslek Derslerini Geçerek Yada Kalfalık Belgesini Aldıktan Sonra 5 Yıl Mesleklerinde Çalışanlar Sınavlara Girerek Ustalık Belgesi Alabilir.


Teknik Lise Mezunları Sınavsız Olarak Ustalık Belgesi Ve İşyeri Açma Belgesi Alabilir. Endüstri Meslek Lisesi Mezunları Ustalık Bitirme Sınavlarına Doğrudan Girebilir.

Usta Öğreticilik Belgesi Alabilmek İçin Ustalık Belgesine Sahip Olmanız Gereklidir.

Bayrampaşa Ali Ülker Mesleki Eğitim Merkezi Eğitimleri:

Giyim Üretim Teknolojisi Alanında, Kadın Giyim Modelistliği, Erkek Giyim Modelistliği Eğitimi.

Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanında, Otomotiv Mekanikerliği, Otomotiv Boyacılığı, Otomotiv Elektro Mekanikerliği, Otomotiv Gövdeciliği, Otomotiv Elektrikçiliği Eğitimleri.

Makine Teknolojisi Alanında, Tornacılık, Tesviyecilik, Endüstriyel Kalıpçılık Eğitimleri.

Güzellik Ve Saç Bakım Hizmetleri Alanında, Kuaförlük, Erkek Berberliği Eğitimleri.
Elektrik Elektronik Teknolojisi Alanında, Bobinajcılık, Bilgisayar Teknik Servisçiliği, Görüntü Ve Ses Sistemleri, Elektrikli Ev Aletleri Teknik Servisçiliği, Elektrik Tesisat Ve Pano Montörlüğü Eğitimleri.
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr