Sakarya Üniversitesi SAÜSEM Mesleki Eğitim

Tarih: 19.1.13 Kategori: , , Yorum:

Sakarya Üniversitesi Saüsem Mesleki Eğitim


Sakarya Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi Saüsem İletişim Adresi:
Esentepe Kampüsü SAÜSEM Binası Serdivan Sakarya
Telefon: 0 264 295 74 03
Telefon: 0 264 295 74 25
Telefon: 0 264 295 74 02
Web Siteleri: www.sausem.sakarya.edu.tr
http://www.kgk.sakarya.edu.tr




Sakarya Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi SAÜSEM, Mesleki Yeterlilik Kurumu Tarafından Ulusal Yeterlilere Göre Sınav Ve Belgelendirme Yapmakla Yetkili Kurumdur. Ulusal, Uluslararası, Proje, Sertifika, Danışmanlık Eğitimleri Verilir. İŞKUR İş Güvenliği Uzmanlığı, Bağımsız Denetim, Din Eğitimi Seçmeli Dersleri Eğiticiliğine Hazırlık, Aile Danışmanlığı Sertifika Programları Düzenlemektedir. SAÜSEM Ulasal Ve Uluslararası Eğitimleri Vermektedir, Almanca Kursu, İspanyolca Kursu, Yüksek Gerilim Teknikleri Kursu, ALES Hazırlık Kursu, ERASMUS Sınavına Hazırlık Kursu, KPDS Sınavına Hazırlık Kursu, Halkla İlişkiler, Etkili İletişim Ve Beden Dili, İş İngilizcesi Kursları Düzenlemektedir.
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr