MEM Bornova Altındağ Mesleki Eğitim Merkezi

Tarih: 29.12.12 Kategori: , , Yorum:

MEM Bornova Altındağ Mesleki Eğitim Merkezi


İzmir Mesleki Eğitim Merkezleri, Bornova Altındağ Mesleki Eğitim Merkezi İletişim:
Adres: Kemalpaşa Caddesi No: 147 Altındağ Bornova İzmir
Telefon: 0 232 467 08 22


Mesleki Eğitim Merkezleri Çırak Yaşında Olup, Okul Sistemi Dışında Bulunanlara Temel Meslek Eğitimi Verme, İşe Yerleştirme Ve Uygun Meslek Seçimine Rehberlik Yapmaktadır. İş Hayatı İçinde Bulunup 15-18 Yaş Grubunda Olan Gençleri Eğitim Süresince Sosyal Güvenlik Şemsiyesi Altına Almak, (Daha Önce Çıraklık Eğitimden Geçmemiş Olmak Kaydıyla 19 Yaş Üstü Kişilerde Çıraklık Eğitimden Yararlanabilir). Mesleki Eğitim Merkezi Kalfa Ve Ustaların Meslek Kurslarıyla, Mesleklerinde Gelişmelerini Sağlamak, Ustaların, İşyerlerinde Çırak Öğrencilere Sanatlarını Daha İyi Öğretmelerini Sağlamak Amacıyla “Usta Öğreticilik” Kurslarıyla Gelişmelerini Sağlamak Hedeflenmiştir.


İZMİR BORNOVA ALTINDAĞ MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ

İzmir Bornova Altında Mesleki Eğitim Merkezinde, Ahşap Teknolojisi, Bahçecilik, Saraciye, Bilişim Teknolojileri, Döşemecilik, Elektrik Elektronik, Fotoğrafçılık, El Sanatları, Giyim Ve Gıda Teknolojileri Alanlarında Mesleki Eğitim Verilmektedir.

İzmir Bornova Altındağ Mesleki Eğitim Merkezi Kayıt İşlemleri:

Çıraklık Merkezine Kayıt İçin Gerekli Belgeler:
TC Kimlik Numarası
İlköğretim Mezunu Olmak
Sözleşme
Sağlık Raporu

Kalfaların Ustalık Belgesi Eğitimi Kayıt Belgeleri:
Kalfalık Belgesi Fotokopisi
Sağlık Raporu
Hizmet Bilgilendirme Formu
Öğrenim Belgesi
Çalışılan Yerin Usta Öğretici Belgesi
3 Adet Resim

Usta Öğreticilik Ve Eğitim Personel Pedagojisi Kursu Kayıt Belgeleri:
Öğrenim Belgesi
TC Kimlik Numarası
Dilekçe

Mesleki Ve Teknik Eğitim Kursları Başvuru Belgeleri:
Öğrenim Belgesi
TC Kimlik Numarası
Sağlık Raporu
3 Adet Resim
Erkek Adayların Askerlik Durumu Belgesi

Geliştirme Ve Uyum Kursları Kayıt Belgeleri:
Öğrenim Belgesi
TC Kimlik Numarası
3 Adet Resim
Sağlık Raporu
Erkek Adayların Askerlik Durum Belgesi

İşyeri Açma Belgesi Başvuru Evrakları:
Dilekçe
3 Adet Resim
Sağlık Raporu
TC Kimlik Numarası
Öğrenim Belgesi Aslı Ve Fotokopisi
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr