MEM Bursa Olgunlaşma Enstitüsü Kız Sanat

Tarih: 22.12.12 Kategori: , , Yorum:

MEM Bursa Olgunlaşma Enstitüsü Ve Pratik Kız Sanat Okulu


Bursa Mesleki Eğitim Merkezleri, Osmangazi Kız Teknik Öğretim Olgunlaşma Enstitüsü Ve Pratik Kız Sanat Okulu İletişim:
Adres: İbrahimpaşa Mahallesi Gökdere Caddesi No: 3 Osmangazi Bursa
Telefon: 0 224 220 47 76

Bursa Olgunlaşma Enstitüsü Türk Kültürünün Geleneksel El Sanatları Araştırma Ve Geliştirme Çalışmalarıyla El Sanatlarının Yaşatılmasını Sağlamayı Amaçlamaktadır.
Olgunlaşma Enstitüsü Kayıtları 15 Ağustos İle 15 Eylül Tarihleri Arasında Yapılır. Pratik Bölümdeki Kurslar Grupların Oluşmasıyla Her Zaman Açılabilir.

Kayıt İçin Gerekli Belgeler:
Kimlik Aslı Ve Fotokopisi
Öğrenim Belgesi Aslı Ve Fotokopisi
3 Adet Resim


BURSA OSMANGAZİ OLGUNLAŞMA ENSTİTÜSÜ

Lise Mezunları İçin 2 Yıllık Eğitim Programı Sonunda Mesleki Eğitim Diploması Ve İşyeri Açma Belgesi Verilir. İlköğretim Mezunlarına Olgunlaşma Bitirme Belgesi Verilir. İlköğretim Mezunları Açık Liselerden Kültür Derslerini Alarak Bölüm Diploması Alabilir.

Eğitim Verilen Alanlar:
El Sanatları Teknolojisi Alanı
Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Alanı
Güzellik Ve Saç Bakım Hizmetleri Alanı
Giyim Üretim Teknolojisi Alanı
Ebru Tekstil Teknolojisi Alanı
Seramik Cam Teknolojisi Alanı
Yiyecek İçecek Teknolojileri Alanı
Grafik Ve Fotoğraf Alanı
Tasarım Alanı
Araştırma Bölümü


Kursları:
Çocuk Gelişimi Kursları
Resim Kursu
Photoshop Kursu
Freehand Kursu
Bilgisayarlı Moda Tasarımı Kursu
Bilgisayarlı Modelistlik Kursu
Çocuk Hazır Giyim Modelistliği
Modelistlik Kursu
Seramik Şekillendirme Kursu
Pastacılık Kursu
Tel Kırma Kursu
Takı Tasarım Kursu
Dokuma Kursu
Dolgu Oyuncak Bebek Yapımı Kursu
Kitre Bebek Yapımı Kursu
Ev Tekstili Kursu
Kırkyama Kursu
Deri Süslemeciliği Kursu
Temel Giyim Kursu
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr